.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید ناظر گمركات گيلان از واحدهاي توليدي

ناظر گمركات گيلان از واحدهاي توليدي استان بازديد كرد

ناظرگمركات استان گيلان و مديركل گمرك بندرانزلي از واحدهاي توليدي مستقر در منطقه آزاد انزلي كه محصولات خود را صادر مي كنند بازديد كرده و از نزديك با روند كار و مشكلات آنان آشنا شدند.

در اين بازديد كه جمعي از معاونين و مديران منطقه آزاد انزلي نيز ايشان را همراهي ميكردند، توليدكنندگان ضمن تشريح فرآيندكاري خود مسايل مربوط به صادرات را نيز عنوان نمودند.
محمد بهبود آهني همچنين در نشست مشترك با كاركنان گمرك منطقه آزاد حسن رود،گفت: مناطق آزاد دراقتصاد هركشوري اهرمي تعيين كننده وكليدي است و ما كاركنان گمرك بايد براي توسعه و تقويت آن تلاش نماييم، زيرا هدف از ايجاد مناطق آزاد، توليد، رفع وابستگي و اشاعه صنعت است.
وي ادامه داد: گمرك نقش كليدي و مهمي در توسعه اقتصادي استان و منطقه آزاد حسن رود داشته است و پيشرفتهاي موجود با مساعدت و همكاري گمرك امكانپذير بوده است، با توجه به موارد فوق ما بايد متناسب بانيازهاي سرمايه گذاران خود را از نظر علمي و تجهيزاتي مجهز نماييم.
در اين بازديد، از شركتهاي توليدي، گلمر خزر، سرزمين شاد، ماسي تاباك، يونچينك، سيلندر چاپ گبلن آسا و كارخانه نورد گيلان بازديد بعمل آمد.
شايان ذكر است، دربازديد فوق معاون اداري ومالي و طرح وبرنامه ، معاون گردشگري رييس سازمان منطقه آزاد حسن رود و مديران امورگمركي و ترانزيت، صنعت و مالي ناظر گمركات استان گيلان را همراهي مي كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.